راهنمای ثبت اطلاعات تراكنش و درخواست بررسي پرداخت و دریافت سفارش پس از عملیات پرداخت موفق

کاربر گرامی :    همواره در پرداخت های آنلاین ، شناسه پیگیری و اطلاعات پرداخت خود را تا زمان دريافت سفارش یادداشت و در نزد خود نگهـدارید


شما نيازي به تكميل فرم ثبت فيش واريزي یا ارسال تیکت پشتیبانی پس از پرداخت آنلاین نداريد
، مگر اينـكه اطلاعات سفارش خود را در فرم پرداخت بـصورت كامل قيد نكرده باشيد


فقط توجه داشته باشید

در صورتی که قصد ثبت نام در سامانه پیامک را دارید و جهت خرید یکی از بسته های پنل کاربری هزینه ای پرداخت کرده اید
به سامانه bartarnovin.ir مراجعه و تمامی اطلاعات درخواستی را طبق راهنمای مربوطه تکمیل نموده و بر روی ثبت نام کلیک نمایید
سپس با نام کاربری و رمز عبور وارد شده که برای شما نیز SMS شده وارد سامانه شوید
با توجه به امنیت بالای سیستم ، پس از ورود باید کد امنیتی دریافت شده را در کادر مربوطه وارد و تایید کنید
سپس از قسمت " ارسال مدارك " در بخش پشتيباني داخل سامانه
نسبت به ارسال اسكن یا تصویر كارت ملي يا شناسنامه خود جهت فعالــسازی بخش ارسال پيامك اقدام نماييد



در صورت پرداخت بابت شارژ حساب جهت اعتبار ارسال پيامك بـصورت زیر عمل نمایید
شما ميـبايست جهت افزایش اعتبار برای ارسال پیامک از داخل پنل كاربري ، قسمت " شارژ حساب " در بخش عمليات حساب
با انتخاب گزينه پرداخت بانكي ، اطلاعات مربوطه را قيد و ثبت كنيد تا توسط ما تاييد و حسابـتان جهت اعتبار ارسال پیامک شارژ شود
(( مبلغ شارژ مورد نظر به ريال - واریز به شماره حساب : ( شناسه یا نام درگاه ) - شماره فیش واریزی : همان كد پيگيري پرداخت نمایش داده شده فوق ))

مقادیر ثبت درخواست شارژ حساب
مبلغ :
روش پرداخت :
واریز به شماره حساب :
شماره فیش واریزی :
تاریخ واریز :

و یا دقایقی منتظر بمانید تا پنل شما توسط پشتیبانی با کسر مالیات بر ارزش افزوده از مبلغ پرداخت شده ، جهت اعتبار ارسال پیامک شارژ شود



در صورت پرداخت بابت خرید خط اختصاصی بـصورت زیر عمل نمایید
ارسال کد پیگیری تراکنش پرداختی و اطلاعات مربوط به کاربر نهایی از طریق تیکت پشتیبانی ، طبق فرمت زیر


حتماً تمامی اطلاعات بـصورت دقیق و کامل ارسال شود ، در غیر این صورت امکان ثبت نیست !
( تلفن ثابت با کد / شماره همراه اول ( در سفارش خط 1000 ) / آدرس با ذکر استان ، شهر ، خیابان ، و حتماً همراه با پلاك / کد پستی )


و بعد از آن منتظر باشید تا خط مذکور از اپراتور تحویل گرفته و به پنل کاربری شما متصل شود که 6 الی 72 ساعت زمان نیاز است



در صورت پرداخت بابت ارتقاء پنل کاربری یا سایر موارد
با پشتیبانی از طریق ایمیل یا تیکت پشتیبانی یا تماس تلفنی یا ... ارتباط برقرار نمایید





توجه :      پس از بررسي پرداخت توسط اپراتور سيستم ، درخواست شما انجام یا اطلاعات مربوط به سفارش شما از طريق ايميل به شما ارسال خواهد شد
لطفاً در صورت نیاز با پشتیبانی سایت تماس بگیرید

تلفن پشتيباني :     02634712230
( همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب ، حتي ايام تعطيل )


سامانه پشتیبانی تیکتـینگ مشتریان فاقد پنل کاربری در سامانه پیامک  |  فرم تماس با ما