كاربر گرامي براي دريافت و فعال سازي پنل سامانه پیامک مي بايست در sms.jahanbartar.ir ثبت نام نماييد ، سپس وارد سامانه شويد و اطلاعات خود را تایید کنید
::. توجه داشته باشيد كه بايد نام كامل خود را با حروف فارسي و عينا نام قيد شده در كارت ملي و شناسنامه خود قيد نماييد و آدرس را نيز با حروف فارسي بصورت دقيق ، كامل و پستي درج شود .::
سپس با نام کاربری و رمز عبور قید شده که برای شما نیز SMS شده وارد سامانه شوید
با توجه به امنیت بالای سیستم ، در اولین ورود باید اطلاعات خود را تایید کنید.
پس از تایید یک کد فعال سازی به شماره موبایل و ايميل شما ارسال می گردد كه بايد کد امنیتی دریافت شده را در کادر مربوطه وارد کنید و ذخیره را بزنید.
سپس از قسمت " ارسال مدارك " در بخش پشتيباني داخل سامانه نسبت به ارسال اسكن كارت ملي يا شناسنامه خود جهت فعال شدن بخش ارسال پيامك اقدام نماييد

پس از اين كار منتظر باشيد تا توسط اپراتور حساب منفی شما صفر گردد و پنل شما فعال شود
و بر اساس تعرفه پيامك بسته انتخابي براي شما تخفيف ويژه در تعرفه خريد پيامك منظور گردد كه تعرفه شما نيز ثابت مي شود
در صورت نياز و براي پيگيري سفارش مي توانيد از طريق تماس تلفني ، آيدي ياهو ، تيكت با پشتيباني ارتباط برقرار نمائید


▂ ▃ ▅ ▆ █ | ♦ ♠ راهنمای تصویری فعالسازی سامانه پیامک | فایل راهنمای سامانه ♠ ♦ | █ ▆ ▅ ▃ ▂



  راهنمای فعالسازی سامانه  

به چند شیوه می توانید در سامانه پيامك پنل جهان برتر عضو شوید.
1- تماس با واحد فروش
2- ثبت نام آنلاین در سایت
ok-tick شما پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور باید از صفحه اصلی سایت و بخش ورود به سامانه به پنل کاربری خود وارد شوید.

به محض ورود به پنل ، صفحه تصحیح اطلاعات مطابق شکل زیر برای شما به نمایش در می آید :

Untitled


ok-tick پس از تکمیل اطلاعات یک پیامک حاوی کد امنیتی برای شما ارسال می گردد که با وارد نمودن آن در فرم می توانید وارد محیط سامانه شوید.

ok-tick قبل از هر چیز لازم است با مراجعه به بخش پشتیبانی در سامانه و گزینه ارسال مدارک ، مدارک لازم را ارسال نمایید.
                ::. اطلاعات بيشتر درباره تكميل اطلاعات كاربري و فعال شدن سامانه .::
نماي تصويري ارسال مدارک از بخش پشتیبانی


ok-tick پس از تایید مدارک شما توسط واحد پشتیبانی ، خطوط و بخش ارسال پيامك در پنل شما فعال خواهد شد.

ok-tick حالا شما می توانید پنل خود را شارژ نمایید و ارسال پیامک را آغاز کنید.

نماي تصويري شارژ آنلاين حساب پنل كاربري سامانه پيامك


ok-tick لطفا قبل از كار با سامانه پيام ويژه كاربران جديد يا پيام ويژه همکاران و نمایندگان جدید را با توجه به پنل خود مشاهده نماييد
                ::. لينك پيام ويژه كاربران و نمايندگان جديد در لحظه ورود به سامانه پيامك براي كاربر نمايش داده مي شود .::
                 ♦ همچنين مي‌توانيد اين پيام را با كليك بر روي اينجا مشاهده نماييد ♦



اگر باز هم سوالی دارید از طریق تیکت پشتیبانی و شماره تماس واحد فروش با ما در ارتباط باشید :
026-34712230
09196800321
09358432579
يا از طريق آيدي ياهو ، ايميل ، فرم ارتباط با ما و سيستم پشتيباني تيكتينگ سامانه









  فایل راهنما سامانه  

ارائه راهنمایی های لازم در خصوص امکانات و شیوه کارکرد سامانه بعد از تحویل پنل پیامک
، از مهمترین وظایف سامانه ها در قبال مشتریان می باشد
که متاسفانه در بسیاری از موارد به آن بی توجهی می شود.

جهان برتر علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته از قسمت تیکتینگ
، فایل راهنمای سامانه را نیز آماده سازی نموده است که می توانید در این قسمت دانلود نمایید.

pdf

فایل راهنمای کاربران سامانه را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.




فایل راهنمای نمایندگان سامانه را نیز می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.





   پشتيباني سايت از طريق آیدی یاهو   





Powered and designed by : www.saitebartar.ir
Saite Bartar Group