❉ قوانین ارسال درخواست

≡ لطفاً قبل از هرگونه ارسال درخواست ، متن زیر را با دقت مطالعه نمایید :
● حتماً با فونت فارسی مشکل یا خواسته خود را مـطرح کنید.
● این موضوع را در نظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست
   و شما باید مشکل خود را کامل شرح دهید و از توضیحات کلی اجتناب کنید.
● با توجه به آنـکه درخواست شما مرتبط با کدام بخش میــباشد ، تیکت شما جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد.
● دقت نمایید تیکت پشتیبانی به صورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند
   ، بنابراین از تکرار ارسال درخواست جداً خودداری نمایید.
● از ارسال چند تیکت ( ثبت فرم ) با یک موضوع جداً خودداری نمایید.
● در صورتی که درخواستی ایجاد کرده اید و بخش پشتیبانی پاسخ شما را داده اند
   و مایل هستید مجدداً پاسخ دهید ، از ایجاد تیکت جدید ( ثبت فرم ) جداً خودداری نمایید و در همان تیکت درخواست خود را ارائه نمایید.
● در صورتی که مایل هستید موضوع جدیدی را مـطرح نمایید
   از طرح آن در تیکت قبلی خودداری نمایید و برای موضوع جدید درخواست جدید ایجاد نمایید.
● در صورتی که وضعیت تیکت " ملاحظه شده و در حال بررسی ... " باشد
   ، بدین معنی است که توسط تیم پشتیبانی خوانده شده و به واحد مربوطه ارجاع شده است ، بنابراین باید منتظر پاسخ بمانید.
● اگر وضعیت تیکت شما " بسته شده " است ، یعنی نیازی به ادامه ی محاوره وجود ندارد یا تیکت شما طبق اصول فوق نبوده است.

≡ هنگامی که درخواست شما توسط کارشناسان پاسخ داده شود ، در صورت صلاحـدید توسط ایمیل یا پیامک یا هر دو آگاه خواهید شد.

در صورتی که دارای ایمیل هستید ، لطفاً ایمیل خود را وارد کنید .

شما میــتوانید طبق فرمت نمونه 3 عدد شماره همراه وارد کنید .
نمونه :    09113456789,09123456789

شما میــتوانید طبق فرمت نمونه 3 عدد شماره تلفن ثابت وارد نمایید .
نمونه :    02134567890,02134567890

فرمت های مجاز :   ... , zip , rar , jpg , png , gif , pdf , docx , xls , txt
حجم مجاز 5MB

در صورت ناخوانا بودن کد امنیتی کافیـست روی تصویر کلیک کنید .