≡ لطفاً قبل از هرگونه ارسال درخواست ، متن زیر را با دقت مطالعه نمایید :
● حتماً با فونت فارسی مشکل یا خواسته خود را مـطرح کنید.
● این موضوع را در نظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست
و شما باید مشکل خود را کامل شرح دهید و از توضیحات کلی اجتناب کنید.
● با توجه به آنـکه درخواست شما مرتبط با کدام بخش میــباشد
، تیکت شما جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد.
● دقت نمایید تیکت پشتیبانی به صورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند
، بنابراین از تکرار ارسال درخواست جداً خودداری نمایید.
● از ارسال چند تیکت ( ثبت فرم ) با یک موضوع جداً خودداری نمایید.
● در صورتی که درخواستی ایجاد کرده اید و بخش پشتیبانی پاسخ شما را داده اند
و مایل هستید مجدداً پاسخ دهید ، از ایجاد تیکت جدید ( ثبت فرم ) جداً خودداری نمایید
و در همان تیکت درخواست خود را ارائه نمایید.
● در صورتی که مایل هستید موضوع جدیدی را مـطرح نمایید
از طرح آن در تیکت قبلی خودداری نمایید و برای موضوع جدید درخواست جدید ایجاد نمایید.
● در صورتی که وضعیت تیکت " ملاحظه شده و در حال بررسی ... " باشد
، بدین معنی است که توسط تیم پشتیبانی خوانده شده و به واحد مربوطه ارجاع شده است
، بنابراین باید منتظر پاسخ بمانید.
● اگر وضعیت تیکت شما " بسته شده " است
، یعنی نیازی به ادامه ی محاوره وجود ندارد یا تیکت شما طبق اصول فوق نبوده است.
≡ هنگامی که درخواست شما توسط کارشناسان پاسخ داده شود
، در صورت صلاحـدید توسط ایمیل یا پیامک یا هر دو آگاه خواهید شد.