جهان برتر نوین | پيامك پنل | ::. پیام ویژه کاربران و نمایندگان جدید .:: جهت اطلاع از نکات قابل توجه استفاده از سامانه

با سلام و خوش آمد گويي به همکاران و نمایندگان جدید
خواهان آنیم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش دارید ، به هر بهانه ای از آن شما باشد. با آرزوی داشتن فصلی پر از لبخند.

نماینده محترم از اینکه سامانه ما را جهت کسب و کارتان انتخاب نموده اید کمال تشکر را داریم.

✔ لطفا جهت شروع كار با سامانه ، پيام مدير را مشاهده نماييد

✔ لطفاً قبل از هر گونه پرسش و سوال نسبت به مطالعه راهنماي كاربر اقدام نمایید. زيرا نكات و سوالات متداول عمومي هم در آن گنجانده شده است.
سوالات متداول و عمومی ـــ سوالات متداول نمایندگان

✔ با توجه به درخواست نمايندگان ، ارسال اسكن كارت ملي يا شناسنامه جهت فعال شدن ارسال پيامك كاربران كافي بوده و ارسال ساير مدارك الزامي نيست.
    اما در صورت تخلف هر يك از كاربران ، اطلاعات كامل آن ها نظير مشخصات شخصي ، موبايل ، آدرس و تلفن ثابت جهت ارائه به پليس فتا الزامي است.
    لذا در صورتي كه كاربر را نمي شناسيد و يا از صحت موبايل ، آدرس و تلفن ثابت او اطمينان نداريد ، مي بايست ارسال او را غير فعال كرده
    و درخواست نماييد تا اسكن ساير مدارک را نيز در قسمت پشتيباني ارسال نمايند.
    در غير اين صورت ، مسئوليت عدم وجود اطلاعات صحيح جهت ارائه به مراجع ذيربط ، متوجه نماينده بوده
    و اطلاعات وي ارسال مي گردد تا پاسخگوي قصور خود باشد.

✔ شايان ذكر است ، نمايندگان مي توانند از قسمت مدارك ارسال شده در بخش مديريت كاربران ، فايل هاي ارسالي را مشاهده و نواقص آن را به كاربر اعلام كنند.
    ضمناً در صورت تاييد اسكن یا تصویر كارت ملي و شناسنامه ، علاوه بر امكان ارسال ، چندین خط رند اشتراکی از تمامي اپراتورها به سامانه اضافه مي گردد.

✔ از ارسال هر گونه پیامک تبلیغاتی و دسته جمعی پس از ساعت 21 جداً خودداری فرمایید
    ، همچنین پیامک های ارسالی توسط خطوط 5000 بعد از ساعت 22 و از خطوط 2000 پس از ساعت 21 ممنوع می باشد
    و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد

✔ براي ارسال پيامك بر اساس جنسيت و سن يا منطقه اي ايرانسل با خط اختصاصي 5000 يا خط 5000xxxxxx ارسال نماييد

✔ قبل از استعلام و سفارش خطوط توضيحات مربوطه را در اينجا ملاحظه فرماييد

✔ با مراجعه به بخش آموزشی وبسايت نیز می توانید فایل راهنمای سامانه را دانلود و جهت استفاده کاربران در اختیار آنها قرار دهید.

✔ با عرض تشكر از همكاري صميمانه شما ، در صورت داشتن سوال و يا ابهام ، مي توانيد از طريق تيكت پشتيباني يا ارتباط تلفني با ما در تماس باشيد.
● در صورت تمایل به تسریع پاسخ گويي تيكت شما کافیست يك پيامك حاوی " بررسی تیکت شماره **** " را به 09196800321 ارسال نمايید

✔ نماینده محترم لطفا جهت پاسخ گوی سریع و مطلوب برای هر کاربر فقط یک تیکت بصورت دائمی و طبق نمونه ذیل ایجاد کنید »»»
    برای ایجاد تیکت برای هر کاربر به قسمت " ارسال تیکت پشتیبانی " مراجعه کنید
    موضوع :  مرتبط با كاربر Account           نوع پشتیبانی :  مشکلات و سوالات سامانه           درجه اهمیت :  فوری
    توضیحات :  * تيكت مرتبط با كاربر Account ـــ Name ـــــ از زیرمجموعه Representative
    Account = نام کاربری      |      Name = نام و نام خانوادگی کاربر      |      Representative = نام کاربری نماینده
    سپس نسبت به ارسال تیکت اقدام نمایید و بعد به تیکت مربوطه از " مشاهده تیکت ها " مراجعه و مشکل یا سفارش مربوط به کاربر را ارسال نمایید
    توجه داشته باشید : مشکلات ، سفارشات و موارد مرتبط به این کاربر در آینده نیز در همین تیکت ارسال نمایید
   * در صورت عدم رعایت این نکته ، هیچ عذری از تاخیر در پاسخ گویی و رفع مشکلات فنی کاربران پذیرفته نخواهد گردید

✔ کاربر گرامی : جهت پرداخت آنلاين هزينه سفارش خط از طريق فرم مربوطه يا بـصورت آنلاین از قسمت " خرید شماره " در سامانه اقدام نمایید
                         شايان ذكر است در حال حاضر به هيچ عنوان امكان استفاده از اعتبار شارژ پنل خود جهت سفارش خط مقدور نيست


✔ از واگذاری و اتصال خطوط اپراتور 5000 به کاربرانی که پروفایل کاربری آنان ناقص یا با حروف لاتین می باشد ، جداً خودداری نمایید
    ( نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره شناسنامه ، تلفن ثابت ، شماره موبایل ، آدرس بصورت کامل با ذکر استان و شهر ، کدپستی )


▃ ▅ ▆ ♦ كاربر گرامي : به جهت فیلترینگ و كنترل محتواي پیامک ها از سوي مخابرات لذا همیشه قبل از ارسال پیامک انبوه ، یک پیامک تستی به یک شماره همراه اول و یک شماره ایرانسل از همان خط ارسال نمایید ، در غیر این صورت مسئولیت نرسیدن پیامک های ارسالی بر عهده ارسال کننده خواهد بود. ♦ ▆ ▅ ▃
::. جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره فیلترینگ پیامک ها توسط اپراتورها در اينجا ملاحظه فرماييد .::

● توجه : طبق شرایط و ضوابط استفاده از سامانه پیام کوتاه ، ارسال کلمات غیر مجاز ممنوع بوده و پنل متخلف مسدود می‌ گردد


کاربر گرامی دقت بفرمایید که هر چه تعداد بخش های یک پیامک بیشتر شود احتمال رسیدن آن به گوشی کم خواهد شد
و ممکن است دلیوری " رسیده به گوشی " را نیز دریافت ولی به گوشی مخاطبین نرسد
، بدیهی است با این شرایط مسئولیت ارسال بر عهده ارسال کننده خواهد بود
، در نظر داشته باشید پیامک های 1 بخشی و 2 بخشی بیشترین آمار گزارش تحویل را دارند




کاربر و نماینده گرامی :
از واگذاری و انتقال پنل پیامک خود به سایر افراد جداً خودداری نمایید     و حتماً با هماهنگی با پشتیبانی نسبت به انتقال مالکیت آن اقدام کنید
زیرا مسئولیت نهایی هرگونه سوء استفاده از پنل بر عهده کاربر و صاحب امتیاز قانونی آن است
( مسئوليت تخلف و آثار سوء ناشي از ارسال پيام‌ها در مقابل كليه دستگاه‌هاي بازرسي و نظارتي به عهده کاربر مي‌باشد )


جهت برگشت به صفحه قبلي اینجا را کلیک کنید