::. براي مشاهده امکانات و قابلیت های سامانه و سفارش آن كافيست اينجا كليك کنید .::
جهت آشنایی کامل با سامانه بصورت خلاصه كافيست از قسمت ' منوی دسترسی سریع ' به " راهنمای عمومی کاربر " مراجعه نماييد
فرصت ويژه تا 98% تخفيف ويژه سامانه پیام کوتاه تبليغاتي با تمامي امكانات براي صاحبان مشاغل جهت افزايش فروش و رونق كسب و كار





  راهنمای فعالسازی سامانه  

به چند شیوه می توانید در سامانه پيامك پنل جهان برتر عضو شوید.
1- تماس با واحد فروش
2- ثبت نام آنلاین در سایت
ok-tick شما پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور باید از صفحه اصلی سایت و بخش ورود به سامانه به پنل کاربری خود وارد شوید.

به محض ورود به پنل ، صفحه تایید موبایل برای شما به نمایش در میــآید :
که میـبایست کد فعالـسازی ارسال شده به موبایلــــتان را در بخش مشخص شده وارد نمایید.

ok-tick قبل از هر چیز لازم است با مراجعه به بخش پشتیبانی در سامانه و گزینه ارسال مدارک ، مدارک لازم را ارسال نمایید.
                ::. اطلاعات بيشتر درباره تكميل اطلاعات كاربري و فعال شدن سامانه .::
ok-tick پس از تایید مدارک شما توسط واحد پشتیبانی ، خطوط و بخش ارسال پيامك در پنل شما فعال خواهد شد.

ok-tick دقت داشته باشید كه تعرفه ارسال با خطوط مختلف متغییر میـباشد ، جهت مشاهده تعرفه ارسال کافیـست به پروفایل کاربریـتان مراجعه نمایید

ok-tick حالا شما میـتوانید پنل خود را شارژ نمایید و ارسال پیامک را آغاز کنید.

ok-tick لطفا قبل از كار با سامانه پيام ويژه كاربران جديد يا پيام ويژه همکاران و نمایندگان جدید را با توجه به پنل خود مشاهده نماييد
                ::. لينك پيام ويژه كاربران و نمايندگان جديد در لحظه ورود به سامانه پيامك براي كاربر نمايش داده مي شود .::
                 ♦ همچنين مي‌توانيد اين پيام را با كليك بر روي اينجا مشاهده نماييد ♦



اگر باز هم سوالی دارید از طریق تیکت پشتیبانی و شماره تماس واحد فروش با ما در ارتباط باشید :
026-34712230
09196800321
09358432579
يا از طريق تلگرام ، ايميل ، فرم ارتباط با ما و سيستم پشتيباني تيكتينگ سامانه


















  فایل راهنما سامانه  

ارائه راهنمایی های لازم در خصوص امکانات و شیوه کارکرد سامانه بعد از تحویل پنل پیامک
، از مهمترین وظایف سامانه ها در قبال مشتریان می باشد
که متاسفانه در بسیاری از موارد به آن بی توجهی می شود.

جهان برتر علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته از قسمت تیکتینگ
، فایل راهنمای سامانه را نیز آماده سازی نموده است که می توانید در این قسمت دانلود نمایید.

pdf

فایل راهنمای کاربران سامانه را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.



فایل راهنمای نمایندگان سامانه را نیز می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.