::. براي مشاهده امکانات و قابلیت های سامانه و سفارش آن كافيست اينجا كليك کنید .::
جهت آشنایی کامل با سامانه بصورت خلاصه كافيست از قسمت ' منوی دسترسی سریع ' به " راهنمای عمومی کاربر " مراجعه نماييد
فرصت ويژه تا 98% تخفيف ويژه سامانه پیام کوتاه تبليغاتي با تمامي امكانات براي صاحبان مشاغل جهت افزايش فروش و رونق كسب و كار




قوانین :                       ::. شرایط و ضوابط استفاده از سامانه پیام کوتاه .::
1- مدت استفاده از سیستم سامانه پیامک از زمان ثبت نام در سایت و فعال سازی آن در صورت رضایت طرفین بصورت نامحدود می باشد.
2- استفاده کننده متعهد می گردد در ارسال پیام ها بر اساس ضوابط و قوانین جمهوری اسلامی ایران از سیستم استفاده نماید.
3- تمامی مسئولیت و خسارت ناشی از محتوای متن پیام های ارسالی به عهده خریدار می باشد.
4- در صورتيكه به علت بروز مشكلات يا شرايط بحراني اعلام شده از سوي شركت هاي اپراتور تلفن همراه كشور و يا مراجع ذيصلاح قانوني
    ، فروشنده مجبور به وضع محدوديت‌هايي در زمانبندي انتقال پيامك هاي مربوط به خريدار شود
    ،‌ خريدار ضمن پذيرش شرايط بروز‌ يافته ، موظف به رعايت زمان‌بندي مذكور مي‌باشد.
5- ارسال کننده موظف به رعایت ضوابط ، استاندارد ها و دستور العمل های ابلاغی از سوی ارتباطات سیار می باشد.
6- خريدار موظف به رعايت قوانين دولت الكترونيك
    از قبيل قوانين امنيتي اينترنت ، قوانين امنيتي سيستم هاي اطلاعاتي كامپيوتر PRS و قوانين محرمانگي اينترنت مي باشد.
7- خريدار مي‌بايد پاسخ‌گوي مشتريان خود و پذيراي مسئوليت‌هاي مشتري‌ مداري باشد.
8- مسؤليت آثار سوء ناشي از ارسال پيام‌هاي خريدار براي مشتريان و جبران خسارت در مقابل كليه دستگاه‌هاي بازرسي و نظارتي
    ، به عهده خريدار مي‌باشد.
9- با توجه به اینکه ارسال پیامک و یا اعتبار استفاده کننده از سامانه در هر لحظه مهیا باشد ؛ همزمان با خرید اعتبار توسط استفاده کننده
    لذا شارژ مورد نظر به صورت آنلاین از مرکز گسترش فناوری اطلاعات ( ارائه دهنده سیستمهای پیام دهی کل کشور ) خریداری می شود
    ، به همین دلیل مبلغ خریداری شده اعتبار به هیچ عنوان قابل عودت نمی باشد.
10- مسئولیت حفظ اطلاعات بر روی سامانه به عهده استفاده کننده می باشد
    و استفاده کننده از سامانه متعهد می گردد از اطلاعات خود پشتیبان گیریهای لازم را به عمل آورد.
11 – استفاده کننده از سامانه متعهد می گردد نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهد.
    در غیر اینصورت مسئولیت ناشی از ارسال هر پیامک به عهده خریدار و مشخصات ثبت شده در سامانه می باشد.
12 - بدلیل فیلترینگ شدید مخابرات کاربر موظف است قبل از ارسال پیام انبوه
    یکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر روی گوشی همراه خود ارسال نموده و از رسیدن آن به گوشی اطمینان حاصل فرماید.
    در غیر اینصورت در صورت فیلتر شدن پیام ها این سامانه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.
13- در این سامانه تعرفه پیامک به قیمت روز مخابرات محاسبه می گردد
    و در صورت کاهش و یا افزایش قیمت پیامکها از سوی مخابرات اعتبار شما به همان میزان تغییر می یابد.
14- محتوای پیام های ارسالی می بایست با هر یک از اصول چهارگانه ی زیر مطابقت داشته باشد.
    الف : با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته و در تضاد نباشد.
    ب : باعث تشویش اذهان عمومی نگردد.
    پ : مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد.
    ت : به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه آسیب نرساند.
15- خط اختصاصي در مالکيت کامل کاربر قرار مي گيرد و هزينه خريد خط تنها یکبار پرداخت مي گردد و خطوط به صورت دائمي بوده
    و هر ساله تنها بابت هزینه تمدید و آبونمان خطوط اختصاصي درصدی از هزینه خط دريافت مي گردد.
    لازم به ذکر است در حال حاضر بابت خطوط اختصاصي پیام کوتاه هزینه تمدید و آبونمان از کاربر دریافت نمی شود
    ، مگر اينكه در آينده شرايط و ضوابط اپراتور مذكور در اين مورد تغيير كند
















حریم شخصی کاربران :

جمع آوري اطلاعات شما در اين سايت در جهت ايجاد حساب كاربري براي شما انجام مي شود
لذا اطلاعات شخصى کاربران نزد ما محفوظ قرار خواهد گرفت و در اختيار اشخاص ثالث و كاربران قرار داده نخواهد شد

جهان برتر متعهد می شود طبق سیاست امنیت اطلاعات ، اطلاعات خصوصی کاربران را حفظ و نگهداری کند و برای دیگر اشخاص فاش نکند
، به استثناء مواردی که به موجب قانون مجبور به انجام این کار می باشد.
( ما هرگز بدون اجازه از خودتان ، دست به افشای اطلاعات خصوصی و فردی شما نخواهیم زد )

* جهان برتر پس از جمع آوری اطلاعات شخصی شما و ذخیره آنها ، فقط در موارد ذکر شده زیر که شما هم موافقت کرده اید استفاده می کند
، در ضمن هدف اصلی جمع آوری اطلاعات شخصی فراهم کردن یک تجربه امن ، راحت و کارآمد برای شما است
- ارائه سرویس ها و پشتیبانی مشتریان
- حل و فصل اختلاف ها و مشکلات
- جلوگیری از فعالیت های غیر قانونی و ممنوع
- اندازه گیری و ارتقاء سرویس ها ، بهینه سازی ، محتوا و طرح بندی وب سایت
- اطلاع رسانی در مورد تجارت هدفمند به شما ، پیشنهاد های کارآمد ، به روز رسانی سرویس ها

توجه : نماینده موظف است در اطلاعات تماس سامانه پنل نمایندگی خود برای کاربران زیر مجموعه خود
اطلاعات کامل بخش پشتیبانی اعم از تلفن تماس و آدرس ایمیل را جهت ارائه پشتیبانی به کاربران خود قرار دهد



توجه :     ضمنا بمنظور افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات
حفاظت تمام اطلاعات این صفحات توسط گواهینامه SSL است که برای امنیت بیشتر این صفحات با پیشوند http در دسترس شما قرار می گیرد