::. براي مشاهده امکانات و قابلیت های سامانه و سفارش آن كافيست اينجا كليك کنید .::
جهت آشنایی کامل با سامانه بصورت خلاصه كافيست از قسمت ' منوی دسترسی سریع ' به " راهنمای عمومی کاربر " مراجعه نماييد
فرصت ويژه تا 98% تخفيف ويژه سامانه پیام کوتاه تبليغاتي با تمامي امكانات براي صاحبان مشاغل جهت افزايش فروش و رونق كسب و كار





  راهنمای کلی پیامک تبلیغاتی به شیوه تاثیرگذار و بازاريابي :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیامک هایی که کار خودشان را کردند!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



شیوه طراحی متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار !

این مقاله را بخوانید تا استاد ارسال پیامک تبلیغاتی شوید !

حتما شنیده اید ٣٠٪ از سود خود را هزینه تبلیغات کنید .
ارسال پیامک تبلیغاتی یک شیوه نوین و کم هزینه
برای اطلاع رسانی و معرفی محصولات و خدمات شما محسوب میشود .
حتی اگر شما پیامک های تبلیغاتی را مزاحمت بدانید ، باز هم در اصل ماجرا تاثیری نخواهد گذاشت .
استفاده از تکنولوژی روز قبل از رقبا قانون موفقیت کسب و کار شماست و قوانین را نمیتوان تغییر داد .
در این مقاله بطور کامل شما را با شیوه طراحی متن پیامک و زمان مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا میکنیم .
باید ها و نباید های ارسال پیامک تبلیغاتی نیز از دیگر مطالبی خواهد بود که در این مقاله منتشر شده است .

برای افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان و بازده بیشتر  تبلیغات و بازاریابی از طریق ارسال sms انبوه
کافیست طبق دستورالعمل های گفته شده در مقاله اختصاصی شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام نمایید .


● روش انتخاب نرم افزار SMS مناسب برای شروع تبلیغات پیامکی
- قبل از خرید نرم افزار پیامک حتما ابزار و امکانات نرم افزار SMS گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید .
به جز ارسال پیامک و دریافت پیامک ، ابزار و امکانات منحصر بفرد و هوشمند دیگری وجود دارد
که در بازاریابی و تبلیغات پیامکی مورد نیاز میباشد .


● امکانات یک نرم افزار پیامک تبلیغاتی مناسب چیست ؟
- ارسال پیامک و تنظیم ارسال نهائی در زمان دلخواه
- امکان فروارد پیامک های دریافتی به شماره موبایل یا موبایل های شخصی
- ارسال اس ام اس تکی و یا انبوه از شماره های فایل اکسل یا فایل های دیگر
- امکان ارسال پیامک متناظر به معنای ارسال انبوه همزمان با متن های متفاوت
- قابلیت ایمپورت شماره موبایل با فرمت های متداول به برای صرفه جوئی در زمان
- امکان نظر سنجی از طریق پیامک بصورت اتوماتیک با قابلیت قرعه کشی واقعی و آنلاین
- قابلیت گروه بندی دفترچه تلفن و همچنین امکان استفاده از پیامک های ذخیره شده قبلی
- امکان فعالسازی کدخوان برای شناسائی سریال کارت گارانتی یا قرعه کشی ها و . . غیره
- ارسال پیامک با تفکیک کدپستی برای ارسال به ساختمان،کوچه،محله،خیابان،میدان و شهر . .
- ارسال پیامک به موبایل مدیران اصناف طبقه بندی شده برای بازاریابی و تبلیغات پیامکی هدفمند
- استفاده از سیستم پاسخگو خودکار و منشی پیامکی خودکار برای صرفه جوئی در کاراکترهای پیامک
و ... امکانات و ابزار دیگری که میتواند در انتخاب شما تعیین کننده باشد .


● بهترین زمان برای ارسال پیامک چه زمانی است ؟
- طبق آمار منتشر شده توسط اپراتورهای تلفن همراه ( ایرانسل ، همراه اول ، تالیا ، رایتل) از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ١٠:٠٠ صبح الی ١٢:٠٠ ظهر و ساعت ١٧:٠٠ عصر الی ٢٠:٠٠ شب میباشد.
اگر بخواهید پیامک تبلیغاتی شما توسط مخاطبان هدف دیده شود ، بهتر است زمان ارسال پیامک خود را از یک شنبه تا سه شنبه مشخص نمایید .

آمار اپراتورها نشان میدهد ارسال موفق و دیده شدن پیامک ها در این زمان ها درصدی در حدود ٦٠٪ مخاطبان را تشکیل میدهد.
 البته دقت کنید روزهای بعد و قبل تعطیلات رسمی به اضافه خود تعطیلات به علت خلوت بودن خطوط و عدم پاسخگوئی واحد فروش بسیاری از صاحبان کسب و کار ، موقعیت خوبی برای برند سازی و ارسال پیامک های منطقه ای و موبایل اصناف فراهم می آورد .

✔ بهترین زمان برای ارسال پیامک صبح ها میباشد
 

● شیوه مختصر سازی متن پیامک و انتقال مفهوم بصورت کامل به مخاطب !
- بهتر است پیامک های تبلیغاتی در چند جمله حداکثر 4 یا 5 کلمه ای طراحی شود و بصورت جملات زیر هم استفاده شود . اگر در متن پیامک از کلمات لاتین یا اعداد استفاده میکنید بهتر است بدانید در بعضی از گوشی های موبایل ممکن است اعداد و کلمات لاتین جا به جا دیده شود و به همین منظور توصیه میشود برای استفاده از کلمات یا جملات لاتین و اعداد در طراحی متن پیامک اینگونه متن ها در خط مستقل قرار داده شود .

- نیازی به استفاده از فعل یا دقت در صحیح بودن جمله از نظر ادبیات فارسی نیست و شما میتوانید جملات خود را بدون حاشیه پردازی و تنها بصورت قابل فهم طراحی کنید . بطور مثال وقتی در یک خط میخواهید مفهوم یک تخفیف ویژه تا مدت مشخصی را بنویسید میتوانید به جای 70% تخفیف فقط تا 31/05/1391 بنویسید " 70% به مدت محدود " و یا "  70%تا05/31 " با این شیوه عملا در جملات خود صرفه جوئی کرده اید و براحتی میتوانید مفاهیم بیشتری را به مخاطب منتقل نمایید .


 " استفاده از جملات کوتاه و قابل فهم در متن پیامک تبلیغاتی"
 استفاده از وب سایت و سایر ابزار و امکانات در ارسال پیامک تبلیغاتی !
- ابزار و امکاناتی مانند تلفن + وب سایت + موبایل + پاسخگوی خودکار پیامکی و ...  سایر ابزار بازاریابی و تبلیغات الکترونیکی میتواند بازده تبلیغات پیامکی شما را چندین برابر کند و در برند سازی نقش موثری خواهد داشت .

 قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی بهتر است سایت خود را بهینه سازی نموده و محتوا و گرافیک وب سایت خود را بروز نمایید. چرا که مطمئن باشید در ارسال پیامک تبلیغاتی وقتی سایت شما استفاده شود ، بسیاری از مخاطبان در خارج از ساعات اداری برای مشاهده خدمات و محصولات و آشنائی با بنگاه اقتصادی شما به سایت شما مراجعه میکنند .

✔ اگر سایت زیبا و با محتوائی ندارید استفاده نکنید
✔ اگر تمایل به بازده بیشتر پیامک تبلیغاتی خود دارید سایت خود را بهینه کنید
 

● پاسخگوی خودکار پیامک راه حل پاسخگوئی 24 ساعته با پیامک!
- استفاده از امکان پاسخگوئی خودکار سامانه ارسال پیامک !  امکان پاسخگوئی خودکار یا همان منشی پیامکی را میتوان یک ابزار مناسب برای انتقال بهتر خدمات و محصولات به مخاطب نام برد .

در متن پیامک خود میتوانید وب سایت یا نام شرکت و یا حتی تلفن را ذکر نکنید و تنها در خط آخر بنویسید " عدد 5 را پیامک کنید "  در نرم افزار پیامک میتوانید یک متن را طراحی کنید توضیح نسبتا کاملتری را همراه با شماره تلفن و وب سایت وارد نموده و براحتی تعریف کنید که سیستم با دریافت عدد 5 این متن را در طول شبانه روز بصورت خودکار به موبایل فرستنده 5 ارسال مینماید .


● نباید های تبلیغات با پیامک !
- اشتباه در املاء کلمات
- عدم طراحی متن بصورت لاتین
- طولانی بودن متن بیشر از ٣ پیامک
- متن پیامک بایستی با لحن محترمانه باشد
- عدم استفاده از بهترین ، معتبرترین ، تنها ترین و اولین ...
- عدم استفاده از آدرس سایت طولانی یا آدرس پستی طولانی
- عدم ارسال پیامک تبلیغاتی بعد از ساعت ۲۰ شب و یا صبح زود
- عدم استفاده از شماره های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل برای ارسال پیامک تبلیغاتی
- عدم استفاده از نرم افزارهای ارسال پیامک بدون امکان ریز گزارشات مالی و گزارش پیامک های برگشت خورده


● روش طراحی متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار !
- بهترین شیوه طراحی متن پیامک تبلیغاتی انبوه ، طراحی متن پیامک بصورت فانتزی میباشد .
مخاطب شما با دریافت اینگونه پیامک ها احساس صمیمی تری با شما پیدا میکند
و اینگونه پیامک های تبلیغاتی بازده بیشتر و سریعتری نسبت به سایر روش ها به خود اختصاص داده است .
یک مثال برای آشنائی با متن های فانتزی و یا اصطلاحا پیامک های تبلیغاتی با محتوای شوخ و فکاهی . . .


سلام به تو دوست من »
بستنی مهرام خوشمزه و خوشنام !
فقط مهرام

 ◘◘◘◘

متمایز بودن را حس کن!
خدمات مجالس با شکوه برای تو !
www.YourSite.ir
تلفن : 34712230

 ◘◘◘◘

خوش میگذره!
ثبت تور کویر فقط تا 5 روز دیگر
09196800321

 ◘◘◘◘


- بهتر است در پیامک تبلیغاتی یکی از تفاوت های محسوس و آشکار بنگاه اقتصادی خود را نام ببرید
، بطور مثال استفاده از تخفیف ویژه و واقعی و یا امکانات و ابزار منحصر بفرد میتواند برای مخاطب شما وسوسه کننده باشد . از اضافه نمودن ابزار و امکانات و تخفیف ها و شلوغ نمودن متن پیامک بپرهیزید !
- دقت کنید متن پیامک هر چقدر کمتر باشد تاثیر گذاری بهتری در ذهن مخاطب شما خواهد داشت ، مگر آنکه متن پیامک شما دارای خبر یا اطلاعیه مهمی باشد و مخاطب در انتظار دریافت آن باشد
ولی در صورتیکه پیامک با هدف بازاریابی و تبلیغات ارسال شود بهتر است کمتر از 70 کاراکتر طراحی شود .

    
● طراحی متن پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک به مخاطبان هدف !
- سبک های متفاوت در طراحی متن پیامک
طراحی متن پیامک را میتوان به چند گروه تقسیم کرد » متن پیامک اداری ، متن پیامک بازاریابی ، متن پیامک تبلیغاتی ، متن پیامک فانتزی ، متن پیامک تخصصی ، متن پیامک همراه با شوخی ، متن پیامک سازمانی و  رسمی و ... ، متن پیامک انبوه شما میخواهید به چه صورت باشد ؟
- قبل از هر تصمیمی این نکته را بدانید که طراحی متن پیامک با نوشتن انشاء کاملا متفاوت است و در طراحی متن پیامک نیازی به شروع متن با کلماتی مانند " سلام "  " احتراما "  " به نام خدا " و واژه های دیگر نیست و بهترین انتخاب برای شروع متن پیامک این است که اصل مطلب یا نام برند و تلفن خود را بنویسید ، چرا که کلیه گوشی های موبایل قبل از اینکه بخواهند متن کامل را بخوانند میتوانند تا 4 یا 5 کلمه اول را بر روی صفحه گوشی بصورت اجباری مشاهده کنند .
    
✔ شروع متن پیامک تبلیغاتی باید جذاب باشد


● طراحی متن پیامک انبوه و تبلیغاتی و ارتباط با نوع محصول یا خدمت !
- متن پیامک به نوع مشتریان و صنف شما ارتباط داشته باشد
متن پیامک و لحن پیامک شما بهتر است به نوع مشتریان و یا صنف شما ارتباط داشته باشد و البته اگر پیامک انبوه به مناطق یا محله یا شهر ارسال میکنید ، بهتر است لحن عامیانه و مردمی استفاده نمایید و از طراحی متن تخصصی و یا استفاده از واژه های غیر عمومی پرهیز کنید. مخاطبانی که پتانسیل تبدیل به مشتری شما را داشته باشند با واژه ها و کلمات آشنا هستند و اگر سوالات بیشتری داشته باشند به وب سایت مراجعه و یا با شما تماس خواهند گرفت .
- بهتر است در متن پیامک از یک شعار ثابت استفاده شود
داشتن یک شعار ثابت در ابتدا یا انتها ( کوتاه ) میتواند به مرور باعت احساس صمیمیت میان مخاطبان و شما شود .
دقت کنید شعار ثابت خوب است ولی در هر بار ارسال پیامک بهتر است متن پیامک را تغییرات جزئی دهید تا متنوع تر باشد. تغییر در محتوای پیامک تبلیغاتی به مخاطبان احساس تازگی و پویائی میدهد.
- تکرار تبلیغات موجب احساس نیاز در مخاطبان هدف میشود
بهتر است در طول هفته و ماه یا سال ارسال پیامک تبلیغاتی را چندین بار تکرار نمایید . تکرار ارسال پیامک تبلیغاتی با رعایت اصول تبلیغات و بازاریابی موجب افزایش اعتماد و همچنین احساس امنیت برای مخاطبان خواهد شد . جذب مشتریان جدید مخصوصا مشتریانی که همین حالا از بنگاه اقتصادی دیگری خرید خود را انجام میدهند تنها با انتقال حس امنیت امکانپذیر میباشد .
- استفاده از کاراکتر در متن پیامک تبلیغاتی
استفاده از برخی کاراکتر ها برای برجسته نشان دادن واژه یا جمله مناسب است . مثلا " یا ، یا » یا > یا * و $ = البته دقت کنید کاراکترهایی را وارد کنید که بصورت استاندارد در فونت گوشی های موبایل وجود داشته باشد
- ترتیب مفاهیم در طراحی متن پیامک چیست
در طراحی متن پیامک میتوانید اخبار جدید را در سطر اول ، تخفیف را در سطر اول ، خدمات و محصولات در سطر دوم ، شماره تلفن در سطر آخر ، آدرس سایت در سطر آخر و نام برند تجاری در سطر اول یا سطر آخر قرار داشته باشد . به جای نقطه در پایان جملات بهتر است از علامت » یا « و یا ! و سوال ؟ استفاده کنید. استفاده از حداکثر کاراکترها در پیامک اهمیت دارد .
- تبلیغ نیازهای عمومی تر در متن پیامک های تبلیغاتی
ارسال SMS انبوه تبلیغاتی با هدف افزایش مشتری و فروش با پیامک های تبلیغاتی که به مشتریان قدیمی ارسال میشود متفاوت است. در طراحی متن اس ام اس تبلیغاتی سعی کنید خدمات و محصولات عمومی تر با قیمت پایینتر را برای جذب مخاطب و کنجکاو نمودن مخاطبان معرفی کنید . بهتر است محصولات و خدمات تخصصی تر پس از تماس تلفنی و مشاوره به مخاطبان معرفی شود .
- تاثیرگذاری تبلیغاتی سبک های متنوع در ارسال پیامک تبلیغاتی
کشور ما به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی که دارد ناخودآگاه اشخاص را علاقه مند به محتوای کمدی و سرگرم کننده میکند. در صورتیکه بتوانید پیامک های تبلیغاتی را با چاشنی طنز برای مخاطبان خود ارسال کنید و یا طراحی متن پیامک تبلیغاتی و انبوه خود را با یک معما یا سوال ترکیب کنید مطمئن باشید تاثیر چند برابری بر روی مخاطبان شما خواهد گذاشت .
- ترکیب متن پیامک تبلیغاتی با معما و سوال و استفاده از ابزار نظرسنجی و قرعه کشی
طراحی متن پیامک در 70 کاراکتر با ترکیب سوال و معما کمی کار را سخت میکند. هر چقدر بر روی طراحی متن پیامک خود تمرکز داشته باشید مسلما بازده بیشتری را شاهد خواهید بود. ارسال پیامک تبلیغاتی میتواند با یک سوال و قرعه کشی ارسال شود. وعده یک قرعه کشی واقعی در انتهای متن پیامک میتواند مخاطب را تشویق به ارسال کد مورد نظر شما نماید.
هر کد میتواند نشان دهنده یک ارسال خودکار پیامک با محتوای تبلیغاتی شما باشد. البته نرم افزار اس ام اس شما میبایست امکان قرعه کشی و نظرسنجی را داشته باشد تا بتوانید از این ابزار بصورت خودکار و در کمترین زمان ممکن استفاده کنید .


● مراحل طراحی متن اس ام اس تبلیغاتی بترتیب !
- حال که با انواع مدل های ارسال اس ام اس تبلیغاتی آشنا شدید و میتوانید یک متن جذاب تبلیغاتی را طراحی نمایید بهتر است قبل از شروع کار مراحل طراحی متن پیامک تا ارسال پیامک و گزارشات بازده تبلیغات را بدانید »

قبل از طراحی متن پیامک بهتر است اهداف خود را به مشاورین بازرگانی و بازاریابی تحویل بدهید و از هر کدام یک متن حداکثر با 70 یا 140 کاراکتر دریافت کنید . پس از مشورت و دریافت نظرات سایر کارشناسان کلیه متن ها را در نرم افزار پیامک ، بخش متن های ذخیره شده وارد نموده و متن ها را ذخیره نمایید .
هر کدام از پیامک های پیشنهادی را برای خودتان یا دیگران پیامک نمایید و دقت کنید تعداد کاراکترهای پیامک فارسی شما به میزان بوجه ای باشد که شما برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی در نظر گرفته اید .

با ارسال پیامک های پیشنهادی به چند شماره موبایل مربوط به پرسنل و کارشناسان فروش و بازاریابی نظرات مربوط به متن هر پیامک را دریافت کنید . دقت کنید تکنولوژی پیامک تبلیغاتی یک فناوری جدید در تبلیغات محسوب میشود و احتمال جمع آوری حتی چند نظر اشتباه نیز وجود دارد . به همین منظور بهتر است پس از دریافت نظرات نهائی ، پیامک های مورد نظر را در کنار یکدیگر گذاشته و با هم مقایسه نمایید. پیامک انتخاب شده شما میبایست استاندارد های گفته شده در این مقاله را داشته باشد تا تاثیرپذیری که شما از ارسال پیامک تبلیغاتی دارید را بر روی مخاطبان بگذارد .
    

● پیامک تبلیغاتی جایگزین تبلیغات مطبوعاتی ، رسانه ای و محیطی !
- ارسال پیامک تبلیغاتی به کدپستی مناطق و همچنین ارسال پیامک به بیش از 190 صنف گوناگون و طبقه بندی شده بهترین شیوه تبلیغات در ایران شناخته شده است. ارسال اس ام اس تبلیغاتی مانند سایر روش های تبلیغات اگر درست و استاندارد انجام نشود نه تنها ممکن است بازده وعده داده شده را نداشته باشد بلکه ممکن است نتیجه کاملا ضد تبلیغ داشته باشد .


● چند نکته مهم ! سخن آخر
- هرگز نرم افزار پیامک رایگان استفاده نکنید.
- هرگز فریب قیمت های بسیار ارزان را نخورید ، اگر میخواهید تمام پیامک های شما ارسال شود .
اشخاص و بعضی شرکت های تبلیغاتی با دریافت یک نمایندگی شروع به فروش میکنند ولی متاسفانه دیده شده با قیمت بسیار پایین تر از خرید پیامک ها را میفروشند و در ارسال پیامک مشتری برای جبران این قیمت و ضرر اقدام به کم فروشی میکنند که متاسفانه پیگیری کم فروشی پیامک اینگونه سایت ها و اشخاص بسیار مشکل است .
- در هر مرتبه ارسال پیامک ممکن است تا 20% پیامک ها به دلایل متفاوت برگشت بخورد . نرم افزار پیامک شما باید این امکان را داشته باشد تا پیامک های برگشتی را محاسبه و مبلغ آنرا به اعتبار شما اضافه نماید .
- برای خرید نرم افزار پیامک و طراحی متن پیامک یا زمان ارسال پیامک بهتر است با کارشناسان مجرب فناوری اطلاعات مشاوره لازم را انجام دهید .
- استفاده از بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل ، بانک شماره موبایل محله ها ، مناطق ، شهر ، استان با تفکیک کدپستی ، ...  غیره ، بهترین شیوه برای بازاریابی و تبلیغات هدفمند میباشد . سعی کنید بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل معتبر و دارای کمترین خطا را تهیه نمایید تا در بازده پیامک تبلیغاتی شما تاثیرگذار باشد .

✔ متن پیامک کوتاه تر به معنای تاثیرگذاری بهتر است . ۸۰% گیرندگان پیامک های تبلیغاتی به پیامک های طولانی نگاه هم نمیکنند . متن پیامک کوتاه که بتواند اصل مطلب را تفهیم کنید تاثیر بهتری دارد .
- هر پیامک فارسی 70 کارکتر را در بر می گیرد و زمانی که متن شما 71 عدد شد به منزله دو پیامک محسوب خواهد شد. پیامک انگلیسی نیز 160 کاراکتر است. بهتر است متن پیامک شما بصورت یک صفحه ای یعنی حداکثر 70 حرف باشد.

✔ متن پیامک تبلیغاتی به زبان فارسی و بدون  غلط املایی نوشته شود

✔ استفاده از جملات ساده و بدون ابهام : در متن پیامک خود دقت کنید. توجه کنید آیا متون شما ساده است یا سخت و دشوار. به طوری که خواننده ی پیامک امکان خواندن پیامک شما بصورت کامل را داشته باشد. جملات نباید سخت و طولانی باشند. همچنین بهتر است جملات شما کوتاه باشد.

✔  اگر بتوانید به جای شماره تلفن تماس یا وب سایت از سیستم پاسخگوی هوشمند پیامکی استفاده کنید بهتر است این سرویس را فعال کنید. مخاطبان شما تمایل دارند هزینه تماس با شما از طرف شما پرداخت شود.
به عنوان مثال : پیامک های تبلیغاتی به شما ارسال میشود که در پایان برای تماس با شما از ” ارسال عدد 5 ”  یا ” ارسال کاراکتر یا کلمه خاصی ”  استفاده میکنند و وقتی شما این عدد یا کاراکتر را به شماره سامانه پیامک ارسال میکنید ، برای شما یک پیامک خودکار فرستاده میشود و چند ساعت دیگر کارشناسان با شما جهت مشاوره تماس میگیرند. ” هر چقدر روشهای و هزینه های ارتباط با خودتان را کاهش دهید بهتر است “

✔  عدم استفاده از پیامک فلش : پیامک فلش به نوعی از پیامک گفته می شود که پس از رسیدن به گوشی مخاطب بصورت خودکار نمايش و سپس حذف میشود. این نوع پیامک به هیچ وجه مناسب تبلیغات نیست.


 






چرا پیامک؟؟

چرا استفاده از تبلیغات پیامکی به میزان قابل توجهی محبوب تر از دیگر روشهای تبلیغاتی موجود در دنیای امروز ماست؟

- تبلیغات پیامکی بدون واسطه و مستقیم است
- تعداد زیادی از مخاطبان در یک لحضه پیامک را دریافت می نمایند
- این امکان وجود دارد که مخاطبین خود را با توجه به دیتابیس موجود انتخاب نمایید
-  98.7% از پیامک های ارسال شده ( یک بخشی ) توسط مخاطبین چون کوتاه هستند خوانده می شوند
- راه اندازی یک سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی هزینه کمتری دارد
- پيامك ( sms ) تبلیغاتی نیازی به طراحی پیچیده و اتلاف هزینه زمانی و مالی ندارد
- دسترسی آسان به مخاطب

- امروزه تکنو لوژی در میان مردم جوامع گوناگون حرف اول را میزند
دسترسی به تمامی گروه های مخاطبین در هر سن و هر قشری از طریق ارسال پیامک امکان پذیر می باشد
و ارتباطات میان جوامع  را سرعت بیشتری می بخشد.

- کاهش هزینه های ارتباطی و اطلاع رسانی
اطلاع رسانی به یک گروه از پیش طبقه بندی شده از طریق پیام کوتاه و سامانه ارسال اس ام اس نسبت به روشهای دیگر از نظر هزینه مقرون به صرفه تر است.

- کاهش در هزینه های تبلیغاتی

- با هزینه ای اندک نسبت به دیگر روشهای تبلیغات گروهی با توجه به تعداد دفعات مشاهده نام تجاری و نوع کالا یا خدمات می توان از روش صحیح تبلیغات به صورت هدفمند بهره جست.

- ماندگاری و مستند سازی

- در تبلیغات به روش پیام کوتاه نام تجاری و اطلاعات تماس پس از دریافت پیامک تبلیغاتی توسط گوشی مخاطب در تلفن همراه مستند شده و در صورت لزوم متن پیامک تبلیغاتی در دسترس مشتری می باشد.

- سیستم بی کاغذ و کاهش مصرف کاغذ

- در سیستم پیامک تبلیغاتی همه چیز در فضای مجازی اینترنت قابل اجراست

- کاهش آلودگی هوا در کلان شهر ها
 
- افزایش سوددهی و راندمان کاری
با ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین عام و روبرو شدن ارائه دهنده کالا وخدمات با مصرف کننده بدون واسطه و در نتیجه پایین آمدن قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن میزان فروش راندمان کاری و سوددهی افزایش می یابد

- قابلیت اتصال به سیستم های هوشمند
سرویس‌های هوشمند پیامکی انعطاف‌ پذیری بالایی در تعامل با سایر سیستم‌های رایانه‌ای موجود و یا در حال توسعه دارند و به راحتی می‌توان از آنها در کنار سایر سیستم‌ها استفاده نمود و از امکانات آنها استفاده کرد.
این امکان باعث می‌شود استفاده از سرویس‌های وب سرویس و یوآرال  پیامکی مورد توجه بیشتر برنامه‌ نویسان و توسعه دهندگان سیستم‌های نرم‌افزاری باشد.

مدیران نیز به راحتی می‌توانند از امکانات سرویس‌های پیامکی در کنار سیستم‌های قدیمی و یا جدید در هر نوع بستر کاری ، که در سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند ، استفاده نمایند





با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما