::. براي مشاهده امکانات و قابلیت های سامانه و سفارش آن كافيست اينجا كليك کنید .::
جهت آشنایی کامل با سامانه بصورت خلاصه كافيست از قسمت ' منوی دسترسی سریع ' به " راهنمای عمومی کاربر " مراجعه نماييد
فرصت ويژه تا 98% تخفيف ويژه سامانه پیام کوتاه تبليغاتي با تمامي امكانات براي صاحبان مشاغل جهت افزايش فروش و رونق كسب و كار





ok-tick   راهنمای عضویت و فعالـسازی سامانه پیامک  


برای شروع به بخش ثبت نام آنلاین مراجعه کنید و ثبت نام خود را انجام دهید.
پس از ثبت نام با مراجعه به صفحه اصلی سامانه میـتوانید با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوید.

به محض ورود به پنل ، صفحه تایید موبایل برای شما به نمایش در میــآید :
که میـبایست کد فعالـسازی ارسال شده به موبایلــــتان را در بخش مشخص شده وارد نمایید.

پس از ورود به محیط پنل مشاهده میـکنید که اعتبار شما به میزان معادل مبلغ هزینه پنل منفی میـباشد.
برای پرداخت هزینه پنل ، بر روی گزینه " خرید پنل " در بالای صفحه سامانه کلیک کنید
و یا از" عملیات حساب " ، در ستون منوی سمت راست ظاهر شده گزینه " خرید پنل " را کلیک نمایید
و نسبت به پرداخت آنلاین هزینه خرید پنل از طریق درگاه بانک ملت اقدام نمایید

همـچنین میـتوانید پرداخت های خود را نیز با اپلیکیشن آپ به کد " تله پرداز " 397892 بنام " شارژ پیامک از طریق موبایل خود انجام نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای پرداخت اینـجا کلیک کنید


پس از پرداخت وجه پنل ، حساب شما صفر میـگردد و گزینه شارژ حساب برای شما فعال میـگردد.

برای فعال شدن بخش ارسال پیامک و نیز جهت دریافت خطوط اشتراکی رند
100009 ، 2000145 ، 30002349 ، 3000505، 50002040 ، 5000145 ، 5000245 ، 5000515 ، 210002000 و ...
کافیـست به بخش پشتیبانی مراجعه و بر روی گزینه ارسال مدارک کلیک نمایید.

👈 برای فعال شدن پنل پیامک ارسال اسکن یا تصویر واضح از اصل کارت ملی یا شناسنامه کافی میـباشد.


پس از ارسال مدارک و تایید توسط بخش پشتیبانی ، خطوط اشتراکی به صورت خودکار بر روی پنل شما فعال میـگردد.
و این خطوط را در قسمت ارسال سریع در صفحه اصلی پنل مشاهده خواهید کرد.

حالا شما میـتوانید پنل خود را براحتی شارژ نمایید و ارسال پیامک را آغاز کنید.


✔ دقت داشته باشید كه تعرفه ارسال با خطوط مختلف متغییر میـباشد
، جهت مشاهده تعرفه ارسال کافیـست به پروفایل کاربریـتان مراجعه نمایید

✔ دقت نمایید خطوط اشتراکی فقط قابلیت ارسال دارند. و در این خطوط دریافت نخواهید داشت.
و جهت دریافت پیامک کافیـست نسبت به خرید بسته ستاره دار جهت دریافت خط اختصاصی هدیه یا خرید خط اختصاصی اقدام نمایید.

✔ لطفا قبل از كار با سامانه پيام ويژه كاربران جديد يا پيام ويژه همکاران و نمایندگان جدید را با توجه به پنل خود مشاهده نماييد
                ::. لينك پيام ويژه كاربران و نمايندگان جديد در لحظه ورود به سامانه پيامك براي كاربر نمايش داده مي شود .::
                 ♦ همـچنين ميـتوانيد اين پيام را با كليك بر روي اينجا مشاهده نماييد ♦



اگر باز هم سوالی دارید از طریق تیکت پشتیبانی و شماره تماس واحد فروش با ما در ارتباط باشید :
026-34712230
09196800321
09358432579
يا از طريق آيدي تلگرام ، ايميل ، فرم ارتباط با ما و سيستم پشتيباني تيكتينگ سامانه



     پیام ویژه کاربران جدید      پیام ویژه نمایندگان جدید      پشتیبانی تلگرام










  فایل راهنما سامانه  

ارائه راهنمایی های لازم در خصوص امکانات و شیوه کارکرد سامانه بعد از تحویل پنل پیامک
، از مهمترین وظایف سامانه ها در قبال مشتریان می باشد
که متاسفانه در بسیاری از موارد به آن بی توجهی می شود.

جهان برتر علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته از قسمت تیکتینگ
، فایل راهنمای سامانه را نیز آماده سازی نموده است که می توانید در این قسمت دانلود نمایید.

pdf

فایل راهنمای کاربران سامانه را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.



فایل راهنمای نمایندگان سامانه را نیز می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.